Ny vecka.


Hejsan!!

Då var det måndag å jag är ledig..dåligt väder känns sådär!
Typisk svensksommar...vad ska man göra....snart är vintern här igen..fy fan.

Jaja, helgen var bra..i lördags så var vi ett gäng i tidavad hemma hos Tommy & Sandra.
Dom har ju blivit sambos :) grillade massa gött å sen körde vi singstar å charader :)
På något konstigt vänster så stod jag inne på björnes å rockade vid ett tiden.
Skulle ju INTE gå ut men denna gången var det faktiskt inte mitt val. Alla ville ju
in till stan så...gick runt där ensam men tillslut hittade jag söta Linda så vi körde
några moves på dansgolvet innan det var dax att gå hem.

I går hände det inte mycket blev lite god mat å film.
I natt åkte älsklingen till Norge igen =( tråååkigt.

Nu kom Josephine precis hit ska laga ungstekt falukorv å se film =)

ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0