Lördag


Hejsanhoppsan!

Då var det lördag igen...veckorna går sjukt fort!
I går hade jag å micke en riktig myskväll..
lagade mat, fläskfilé fylld med mozarella ost, soltorkade tomater
& vitlök, egen gjord rödvinsås & potatisgratäng. Sjuuuukt gott.
Åt tills vi storkna. Sen blev de choklad å film :)

Idag har jag jobbat till ett sen gick jag å solade.
När jag kom hem så bytte jag om å drog mig ut på en springtur.
Sprang hela krontorpsrundan trodde jag skulle trilla i hop när
ja kom hem...svetten rann å kändes som hjärtat skulle hoppa ur bröstet.
Haha, har man bra kondis så har man =) men nu efteråt känns de skönt!
Har duschat nu å målat naglarna...sitter å tittar på micke när han spelar xbox
han har inte sagt många ord sen jag kom hem...helt inne i skiten.
I natt spelade han till två han verka överlycklig när ja sa att ja skulle gå å lägga
mej vid halv elva =P

Jaja, vid sex hämtar sandra oss :) ska grilla ute i tidavad hos henne & tommy.
Blir ju att dricka öl med e klart...å singstar å sånt :) kommer nog sluta med
en karatefylla...jisses, vad man dricker alkohol under sommaren!!
Men man lever ju bara en gång...vila kan man göra i graven.

hade gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0