Ledig :)


Idag har jag varit ledig huuur gött som helst :D
Fick sovmorgon =) vilket va bra eftersom vi tog några öl
här utanför mej å marre i går. Hade jordnötter, chips
å lite lösgodis å mumsade på =) å ett par iskalla öl.
Satt ute till klockan tolv i bara linne, inte alls kallt.
Tropisk värme va de ja!

Kl tio hämtade söffet mej å angelika.
Åkte till oxen å mötte upp tanja å therese.
Handlade lite godsaker å sen drog vi till hattarevik.
Tanja å angelika drog hem vid halv tre men vi andra låg
kvar ända till kl fem. Underbart skönt i vattnet har badat massor!
legat insmetad i olja hela dan me....gissa om ja e röd!!!!!!
shit pommes...

nu har jag iaf precis duschat å smörjt in mig med after sun
behövdes kan ja lova! väntar nu på mat hjärtat mitt lagar tacos =)
blir jordgubbar & grädde till efterätt...muuuuuums.

I morgon jobbar jag bara till ett sen tänkte ja ta ett strög på stan
å se om jag hittar något snyggt att ha på mig på lörda =)
ska ju till töret å rocka lite...kommer nog bli urskoj! skippar i da
å i morgon för jag jobbar ju både freda lörda...bättre å va pigg
på lörda å festa tet ordentligt då =) har dock inte köpt förköp
men det borde väl inte va några problem?

ne om ja ska hjälpa mickepicke i köket kanske.

ha en kanon helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0