I morrn är det ingen vanlig dag...


....för de e malles födelsedag!! wiho. Har fått första presenten i da.
500 kr på posten av min moster :) tackar!


Veckan har varit bra har umgåtts med Josephine å Minell =P
Josephine har ju varit barnvakt tills idag.
I går gjorde vi en otroligt god kycklingpaj...den va super ska ni veta.
Minell & Knodden slockna kl sju så då satte jag mej å josephine
å såg en film å käkade upp Minells godis.

Sen vid tio tog vi en långpromenad :) Va hemma vid elva å gick å la mej.
Men va inte trött...har sovit jätte dåligt i veckan...men ändå inte varit trött
dagen efter...skumt! har massa energi.

I da jobbade jag bara till tolv. Inte fel...sen körde Sandra & Tommy mig
till farmor så jag fick hämta hennes bil, ska ha den i kväll...
ska plocka upp farmor, jerker, terese å hulda vid fem så ska vi ut
till Jutaviken där resten av släkten är. Grillfest :) ska dock va nykter...
ställde upp på att köra men måste säga att en öl till maten hade ju varit gott.

Nu ska jag dricka lite mer kaffe å platta håret!

hejhopp

Kommentarer
Postat av: Catherine

Grattis i förskott :)

2009-07-29 @ 20:47:06
URL: http://catat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0