Hipp hipp hurraaaa för mig.


Japp, i dag är det min födelsedag :) Eller den är ju snart slut nu =P

Först lite om i går...va ju som sagt i Jutaviken & grillade med familjen & släkten.
Blev grillspett å hemmagjord potatissallad, hamburgare, korv mm...smaka fint!
Farmor började bli trött runt åtta så då åkte vi in till stan igen.
Terese å Elin hängde oxå med. Efter jag släppt av dom så åkte ja
till Lina där hon å Josephine satt å tjöta. Gick till buffalo å tog en öl
å fick lite fin födelesedags sång kl tolv av josse, elin o co :) tackar.

I morrse när jag vakna så blev det en dusch sen gick jag hem till Josephine.
Hon hade bakat en underbart god choklad tårta :) hon e inte dum i köket
den damen. Så vi mumsade tårta å så fick jag paket av henne & Lina. Tack :)
Kollade på en film åsen åkte jag hem till mamma & pappa där det
blev ännu mer onyttigheter å paket =) fick bla en värstingdamsugare =P
Ville ju ha en riktigt bra med tanke på att de blir så mkt katthår i soffan.
Och den här suger ordentligt....det vill jag lova!

Nu är jag hemma å älsklingen har kommit hem med :)
Fick ett porslinslejon (mittstjärntecken) från önska!
Jag önskade mej en sån i student present men fick ingen
å de kom han i håg =) den är så fin!

Snart börjar mitt favorit program unga mödrar =p
micke e iväg å handlar på oxen sen blir det bara teven
å mys resten av kvällen..

Jobbar till tre i morgon å på kvällen ska nog jag å micke
gå ut å äta något gott =)

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis i efterskott (:

2009-07-31 @ 14:48:16
URL: http://.emsy87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0