Festivalhelgen.


Hejhopp!

I helgen var det töreboda festival som ni alla vet.
Jag skulle endast gå lördagen hade jag tänkt..
Men när fredagen kom så började ja bli tveksam...
min käre arbetskamrat johanna kom bakis till jobbet
å skulle gå freda lörda oxå. Då började jag känna mig lite tråkig :P
Micke fick för sej att dissa våran myskväll å dra han med :P
Så ja tänkte att ja skulle köra han lillk å tommy till töret...
Men när ja suttit ensam en halvtimme å alla andra börjat festa så ångra
jag mej å tog bussen med Lina in till byn. Hamnade på en förfest
som va ganska trevlig, kanske lite för mkt häst snack...
andra pratar killar å kärlek när dom blir fulla å vissa pratar hästmanar,
dyra sadlar osv..."ååå min häst kosta 100 000 kr".

Neeee....började dricka på tom mage så började känna  mig snurrig
efter tre öl. Kl nio gick vi å kollade på melody club å sen yra vi runt där till kl
tolv. Gött att komma hem i tid.

Så på lördagen vaknade jag ganska pigg ändå...va rätt segt på jobbet men
slutade kl ett =) då drog jag å micke till bolaget å sen köpte vi med oss
en pizza hem. Efter pizzan å en dusch så kände jag mig fit for fight igen.
Drog till lillk där vi höll på att svettas i hjäl på balkongen...
drack singha öl å kollade sjuka videos på internet...
ofta man kan sätta sig på en syltburk?!

jaja kl sju så körde tommy oss till töret å ja fick se emd =)
dom andra ville åka senare men ja lyckades övertala dom.
Hade en trevlig kväll med mkt skratt å skoj!

Söndan blev lugn med film, spagetti & köttförssås å choklad!

I dag har jag varit ledig, riktigt tråkigt med detta väder bara.
Jag vill sola å badaaaaa! har föresten fått ett munsår som gör
så jävla ont...har anti över hela läppen nu...

nu ska ja kika på mamas boys så jävla sjukt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du vet att du var med på en bild i GT va?:)

2009-07-07 @ 13:08:27
URL: http://emsy87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0