Veckan går snabbt...


...Redan onsdag idag! Veckorna går fort! men jag klagar inte!
Det får gärna rulla på snabbt fram till sommaren! ååh va ja längtar!
I dag har ja gjort mina naglar linda gjorda dom snygga som vanligt :)
Blev vanlig fransk denna gång med lite bling bling :P

Har även jobbat i da slutade sex då gick jag hem å damsög lite snabbt
sen blev de lång promenad med Sandra! jätte skönt...har precis kikat klart
på law and order (grymt bra serie) nu blir de å se greys tror ja..

Har tänkt mkt på vänskap...efter många svek från nära runt omkring
så börjar man fundera en hel del vilka man kan lita på. Blir sååå trött
på alla som sviker, ljuger, struntar i en osv. Hur funkar endel? spec när det
är nån man tycker mycket om å inte vill va osams med...men ibland får man bara nog!
Jag tänker inte va en vän som bara finns när de passar. När det tar slut me killen,
när man e ledsen å behöver stöd osv. När man bara hör av sig av sånna saker.
Man pratar bara om sig själv inget hur e de me dej? Man har inte bara sina vänner
när de e tufft man ska finnas för varandra hela tiden å inte va nån jävla reserv.
Det värsta som finns är när en vän ljuger...behöver inte va om något stort men
när man vet såååå jävla väl att personen ljuger men man orkar bara inte diskutera saken..
Nepp, sånt e de nog med. Och vi får la se vad som sker när vännerna inte står
där å klappar en i ryggen eller inte svarar när man ringer. När man kör samma diss
tillbaka. Då ångrar man nog att man inte prioterade sina vänner! tänkpåde.

Men jag har ju många goa runt mej också & er älskar jag!

Pussfrånmalpe

Kommentarer
Postat av: marros

marre loves youuu :)

2009-02-25 @ 23:12:52
URL: http://marr0s.blogg.se/
Postat av: Linda

Gumman tror mig när jag säger: Jag förstår dig! Men jag har lärt mig att man få helt enklet skita i sånna människor istället ska du tänka: det är dom som gå misste om något INTE du, du förorar inget men det gör dom och om de som kallar sig vänner beter sig illa så e dom fan inte värd oss som är sååååå BÄST ;)

Ses vi ute på lördag? :) Vill festa me morbror men har inte fått något svar av han...vet du om han har planer för utgång? :)

Puss å kram

2009-02-26 @ 22:36:21
URL: http://lindapetterssonstorsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0