"Otursdagen"



.....I dag är det fredagen den 13. Och ja har minsann klarat mej undan all otur! Jobbade till tre i dag sen vart de hem o städa. På med musik å fram med damsugaren sen vart de rent på en halvtimme!! tog mig en promenad efteråt ingen ville ju hänga med mej ut i de underbara vädret så ja fick gå själv men de va skönt de med.

Har precis kollat på SAW fem den va bra lika störande slut som vanligt bara..har ätit en massa godis å druckit thé så är proppmätt men ska nog göra mej lite mer thé å äta lite mer choklad, de e ju trots allt freda å ja har varit duktig i veckan :)

I morgon jobbar ja, sophia e i malmö å johanna i thailand, så de blir ja aziz å sandra. Fattar inte riktigt hur min chef tänker...sandras första dag å så får hon börja EN LÖRDAG. Hon kommer inte kunna stå i kassan eller ta mat beställningar. Va händer om aziz får stå i köket ska ja stå i kassan själv med 100 meters lång kö?! jaja blir intressant å ser hur dagen går =)

I morgon är de ju alla hjärtans dag oxå, blir å "fira" den dagen med mina näraste å käraste =) ska äta exotisk bricka å dricka en jädrans massa vin å sjönga sing star tills halsarna gör ont!!

Ha en underbar helg å en mysig alla hjärtans dag!!

Kommentarer
Postat av: My

Hej Malin! Du är utmanad i min blogg.. lycka till :)

2009-02-14 @ 21:04:45
URL: http://mizzbruise.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0