Lyckad fest :)


Hejhopp!

I går skulle ju ja ta de lugnt men gick till gottan vid åtta i går. Han hade utflyttningsfest! å jävlar va vi spelade musik! mkt folk va de oxå hade skit kul...blev ingen utgång...jaja va ska man säga tråkigt att de blir sådär...inte bra!

i da har ja inte gjort mest mosade i mig en choklad kaka till frukost sen åkte ja å micke till hova för å hämta bilen han ska ha till norge...kände mej inte piggast för å köra så de va tur att inte mr blå va ute på vägen! nu har vi precis ätit pizza ska ner till tvätten snart. I kväll kommer sandra hit, ska väl snacka en massa som vi alltid gör har varit dåligt med de i veckan när hon varit sjuk så vi har nog massa att prata om :P kanske se en film lr nått med.

Känns inte jobbigt att de e månda i morgon. Aziz e borta månda-torsda så ja sandra å söffet jobbar själva :D göööött. Sen ska ja fixa naglarna i veckan, klippa mej å färga håret. Behöver snygga till mig lite. Jag ska klippa lugg har någon en synpunkt på de så skriv :P ne ja har nog bestämt mej e så trött på mitt hår de bara hänger.

Vill ni se bilder från i går så kika in på min bilddagbok!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0