Födabarn? nejtack.


Jaaa har precis kollat på en dokumentär på femman, som ja å josephine diskuterade på msn genom hela programet. De löd ungefär såhär: aaa fan va ont usch va äckligt uuh vilken äcklig kropp ååå vad hon skriker osv.

Ja vill nog inte föda barn. Iaf inte som dom gjorde på tv! de handla om tjejer som vill föda hemma, utan bedövning, läkare lr hjälp. Helt själva alltså. Ärligt hur tänker man då? tänk om barnet ligger fel? hjärtljuden går ner? man behöver akut kejsarsnitt? man kan förblöda? de e inget eller? ja förstår inte hur man kan utsätta sitt barn för sådana risker. Okej, om man vill föda hemma men då tycker ja att de ska finnas en lag som säger att man måste ha en läkare närvarande i fall nått skulle hända.

Neru, ja å josephine blev allt lite avskräckta från de här med föda barn o allt. Dessutom, tänk om man får åttlingar som denna kvinna på bilden fick? KUL!!!!!!!!!!



Kommentarer
Postat av: Linda

Jag är på studieresa med skolan...vi går på föreläsningar, bio, teater å massa annat...fullt upp kan man säga :P

Asså är det mycket jobb för dig? Men då blir det mkt pengar ;) A skolan är SJUKT stressig nu för tillfället... nästan så jag vill hoppa av men de ska ja ju inte göra men de känns som om jag aldrig kommer klara det men försöka måste jag ju iaf ;D

Svar till Mickes sms:

Ja e e SJUKT mkt snö i Norge och det e SVIN kallt men det är otroligt vackert när det är totalt vitt över allt :D

Denna helg blir det inge firande för jag kommer nämligen inte till mariestad fören nästa helg (pga att pappa åker vasa loppet denna helg) men helgen efter det TROR jag vi skulle fira mig me släkten. Ska kolla närmare på det å så lovar jag att ringa när jag e tillbaka till efterlängtade sverige :)



Puss å kram till er båda

2009-02-18 @ 15:47:34
URL: http://lindapetterssonstorsberg.blogg.se/
Postat av: Style by Marcus

GAH! pregnantfashion a la 2009!

2009-03-09 @ 00:09:39
URL: http://marculin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0