Tröttelitrött.


Hellooooooo!!

Idag va det jobb som stod på schemat..efter det en sväng till donken för en ceasar sallad
åsen hem till soffan. Efter maten slocknade jag & sov ända till kvart över fem. TRÖTT.
Har precis duschat nu..väntar på att Micke ska bli klar vi ska hem till Lina & Gottan
och bli bjudna på mat :) oxfilé hade gottan skrytit om...hmm låter ju inte helt fel!

Förövrigt så har jag gått upp 1.5 kilo på cirkus tre veckor.
Har slutat röka å antar att det är allt små ätande ...

vet inte hur de funkar går man upp för att kroppen blir av med nått?
eller hur man ska säga...endel säger att man går upp för man automatiskt äter för att dämpa
suget medans andra säger att man går helt enkelt bara upp om man slutar..äsch ja vet inte..
Snart är det jul & Thailand då lär jag la gå upp tio kilo till så shit the same =)
Lite fläsk på kroppen är bra nu när det är kallt!!

I morgon blir det lugnt då med...Micke ska på julbord med jobbet...konstigt det där...
I princip alla jobb har julbord...inte mitt...jag får inget julbord...inte ens flickvännerna
är med bjudna till mickes "julbord"..meeeeeen jag får det godaste julbordet på julafton!
Det ska gudarna veta.
Marre & jag ska iaf umgås i morgon, Lina med tror ja?
Ska fortsätta med mitt hår...nästa projekt är, slingor! Kanske laga lite mat åså, mysa :)

Neee om man ska borsta gaddarna lite åsen dra vidare om Micke e klar vill säga!

ha en mysig freda.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0