Snaaart klar :))


Idag har jag varit på stan med Sandra. Först blev det en lunch på mumma.
Va vrååålhungrig, blev dock lite besviken på dom få kycklingbitar
som gömde sej bakom ett berg av sallad...så mätt blev jag inte.
Köpte en rocky road till efterrätt å den var iaf otroligt god..
Emelie, kan ja få receptet?? :D kanske är hemligt =P

Blev en sväng på stan å nu har jag köpt massa julklappar :) nästan klar.
Såå skönt. Köpte även en julklapp till mig själv, en jeans väst.
Och i morgon ska jag hämta mina lack leggings som kommer. Läckert!
Mammas & pappas julklapp blev super bra, va även rea nästan halva priset,
ännu bättre :) har morfar & micke kvar nu...dom två svåraste oxå!

Nu ska jag slappa lite Sandra åkte precis..ska laga lite mat sen och
klockan kvart över sex är det dax för spinning. Är sådär sugen på träning
men nått måste jag göra har varit alldeles för lat den senaste tiden.

Ikväll är det desperate som gäller!

Pussokram//Malpe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0