Nu är det vinter.


Jaaa, fyyyy fasen nu är det kallt på riktigt! men man ska inte klaga.
Nu ligger ju snön kvar iaf, bättre det än att det är regn & slask :)
Trodde jag skulle frysa ihjäl när ja gick ut kvart över sju i morrse för
att skrapa rutorna...å halt var det...bilen gled ner från stockholms backen..!

Efter jobbet knallade jag upp till söffet, käkade sallad & sen bjöd hon
på rocky road...mums! jag & Lina bakade sånna igår, dom blev super goda!
Förvrigt för er som inte vet så är jag inte längre svart hårig..jag är röd/svart/orange.
Mmm jätte snyggt! två avfärgningar + en färgning har jag gjort för att bli av med
det svarta...vill ha en ljusare brun med ljusa slingor i...såå det är ett himla
projekt...sen är det så skönt när ens vänner e posetiva...

Jag- jaja, bara jag får hyffsad ordning på det innan jag åker till thailand!

Sophia- ha, det kommer du aaaaaaldrig få.

Jag- huum....nehe?

Vi får la se ;)

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0