Grått & trist.


Det var inge vidare kul att kika ut genom fönstret i morrse..
Mörkt å regnigt..jag & Lina ska snart ta en promenad..känner
mig sådär motiverad...men har inte rört mej på länge så
behöver komma ut lite...har tusen tankar har så mkt att fixa
& kolla upp...jag fattar inget, vet inte vart jag ska ringa osv..
Hjärnan går på hööögvarv. Men snart ligger jag på stranden
i Thailand. Kunde inte behöva en resa mer än nu!

Ska till jobbet kl två..jobbar bara till sex så de ska nog gå fort.
Sen ska jag hem till Josephine efteråt...hon skulle baka lussebullar
så jag förväntar mig lite kvällsfika när jag kommer ((=

Neee, dax att borsta tänderna & dra på sig kläder.

Ha en regnig måndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0