En lugn helg.


I helgen har det inte hänt många knop.
Bara varit hemma & slappat.

Idag var jag hos mamma & pappa. Fick en sån där riktig söndags middag.
stek, potatis, mammas underbara brunsås, gelé & kokta morötter.
Smakade gudomligt...sådan mat lagar ju aldrig jag =P
Vill oxå tillägga att jag älskar min mamma & pappa, dom finns
där i vått & torrt..accepterar mina beslut å stöttar mig i allt.
Hur skulle jag klara mig utan dom??

Nu har jag precis tagit en dusch å tänt ljus...
även städat & tvättat idag...bytt lakan i sängen..
skönt!

Marre kommer om en stund ska se alpha dog, på fyran kl nio.
Va jätte längesen jag såg den men den e grymt bra så ni som inte
sett den, KIKA!

Micke åker snart här så ska pussa han hej då.

Hadee gott.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0