Vit som snö helg.


Helgen har varit helt nykter...i fredas lagade micke god mat till mig :)
Kollade på film & åt en jädrans massa godis & popcorn!
Jobbade till två i lördas...micke hade maten klar när jag kom hem,
blev en dusch åsen kaffe hos Marre!

Senare på lördagseftermiddagen mötte Josephine mig.
Hon var barnvakt åt Minell. Gick å köpte massa godis åsen
när Minell somna vid sju blev de soffan å film för oss.
Kollade på män som hatar kvinnor, har ju sett den förut på bio.
Grymt bra! längtar tills andra filmen kommer...ska absolut
se den på bio oxå!

Idag väckte jag min bakfulla pojkvän med frukost..
Hmm, pigg å fräsch va han som man brukar vara
när man kommer hem kl fem-sex på morgonen..=P

Vid två så åkte vi upp till mickes mamma & hennes sambo.
Fick fläskfilégryta med ris, sallad & vitlöksbröd. muuums.
Äppelpaj med vanilj sås å en köpp kaffe på de...smakade fint.
Efter maten släppte Micke av mig hos Josephine åså
tog vi en långpromenad. SKÖNT efter helgens onyttigheter,
å i veckan ska jag försöka klämma in ett å ett annat träningspass,
ska bli underbart skönt att komma igång efter sommaren!

Micke sover nu...=P jag har precis badat ska väl väcka han om en timme
eller nått...har hyrt en film vi ska se :) Josephine & Knodden kommer nog hit
å sällskapar oss med senare...om nu inte Micke är helt död vill säga..

Föresten, det har jag ju glöm att berätta!!! jag får ledigt i december :)
så när Lina e hemma från karlstad igen ska vi boka resa till Thailand!!
ååå vad jag längtar redan...ska åka runt den 26 december, så blir
att fira nyår där borta =) HELT UNDERBART.

Det var nog allt för mej =)


                        

Kommentarer
Postat av: Anonym

FY va vi ska gotta oss där nere..har nästa redan börjat fått lite resfeber:S Längtar tills det är bokat är klart..=) puss på dig gummsan

2009-08-31 @ 17:03:54
Postat av: Anonym

hihihih ja med :) ska bli HELT UNDERBART!! så nu får du snart pallra dej hit så vi kan boka =) wiho!

2009-09-01 @ 10:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0