Tisdaaaag


Halloj i stugan.

Idag jobbade jag till ett...sen hem å städade å började tvätta.
All tvätt e klar det hänger bara på tork...bytt sängkläder med..
sååå skönt att sova i nya rena..

Har vart ute å gått nyss...va skönt nu när det blev lite sol :)
Precis duschat å nu ska jag måla naglarna.

I kväll blir det bio i skövde :) söffet ska bjuda mej, som födelsedags present :)
Ska se sommaren med Göran eller vad den hette...den verkar bra.
Åker vid halv nio, ska nog pallra mej till åkes om en stund å köpa lite godis
så det är gjort...får jag en extra promenad med :) är skit pigg...e nog allt kaffe
jag druckit sen jag kom hem. Men först ska jag måla naglarna som sagt å kika
klart på the hills..är det någon mer än jag som vill leva deras liv?!
I så fall skulle jag vilja va Lauren, för hon e så otroligt vacker/snygg/söt/sexig.
med andra ord perfekt..man får helt enkelt drömma vidare =P

Pussokram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0