Söndag, och jag är pigg å gla :)


Guuud vad skönt att inte vakna upp bakfull en söndag...
Kan inte minnas senast jag gjorde det? haha...illa.

Idag när jag vaknade så gick jag till oxen & handladet lite.
Gjorde scones till frukost med hallon till! muuums.
Sen stoooorstädade jag...kliniskt rent här nu!
Marre kom även förbi på en kaffe...å efter det slängde jag i
lite tvätt nere i tvättstugan & gick å solade....mötte Josephine
efteråt å så gick vi en långpromenad :) bland kossorna vid ekudden.
Dom va inte lite stora häller...tur att dom inte gick till attack..

För er som inte vet så hade jag en fruktansvärd koskräck när jag var liten..
fråga mig inte varför...mamma gick alltid rödjarundan när jag va liten
å jag va ju tvungen att följa med på cykeln....cykla som en dåre förbi
hagarna varje gång med tårar i ögonen...vågade inte ens kolla på dom =P hahaha.

Nu har jag & Micke ätit färskpotatis & lax :) gjorde en kall sås med
löjrom, dill, citron, lite räkor å grejer :) smakade fint.

I kväll åker Micke till Norge...så marre skulle komma hit vid nio åsen
ska vi se en film på femman :)

I morrn jobbar jag till tre sen blir det bolaget å hem å fixa..
Sitter & lyssnar på T.I.-whatever you like. Älskar den låten..
Blir allid så party sugen :) så nu är jag laddad inför morgondagen...wiho!

Puss&kram syns på stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0