Jobbig dag...


...Vaknade runt fyra i morrse...hade sån jävla mensvärk att jag trodde
jag skulle dö...vankade fram å tillbaka i lägenheten..kunde inte ligga ner,
gjorde ont i ryggen...kunde inte ha täcke svettades, kunde inte va utan täcke

då frös jag...mådde illa å hade hulkningar...så där höll det på fram till halv sju
då jag lyckades somna. Syrran säger att värkar när man föder barn
känns som mensvärk fast 1000 gånger värre...jag ska inte ha några barn!!


Började jobba l tolv idag...dagen har varit sådär har haft ont , varit helt
matt i kroppen...stängde oxå...usch va klockan gick sakta..
Men när jag kom hem tog jag en varm dusch & tacosen stod på bordet..
Mådde genast bättre...levt på kaffe idag inte kunnat äta..

Kollar på en film nu verkar inte spec bra funderar på å lägga mej å läsa
i stället å försöka somna snart...ögonen svider. I morgon jobbar
jag till två sen ska jag hem å fixa i ordning lite här hemma eftersom
tjejerna kommer på kvällen =) PARTYYY. Ska bli jätte kul.

Ha en bra helg allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0