Heelllo you


Dååå var det torsdag då...

Idag har jag varit ledig, Josephine sov här i natt. Gick upp åtta å slängde
in en tvätt, efter jag hängt upp den knallade vi hem till Josephine & gjorde den
mumsig frukost! va uttråkade så ja kläcker en idé med ett stort smajl på läpparna.
"jaaaaa, ja vet vad vi kan göra!! storstäda! damma torka golv mm"
Josephine såg ut som ett frågetecken haha...men hon nappade på idén
å en timme senare var det skinande rent hemma hos henne & knodden.
Jag kan va snäll om jag vill =)

Nu är jag iaf hemma...har handlat lite & duschat. Ska göra egna hamburgare
tills Micke kommer hem ikväll. Med lite gott tillbehör :)
Sen blir det teven hela kvällen...har sovmorgon i morgon.
Börjar ju inte förens tolv..å slutar runt halv åtta :( seeegt.
Men det är ju fredag så jag är glad ändå! å snart är det lördag :D:D

nu ska ja diska.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0