Festen e slut å alla har gått hem



I går parta vi här hemma hos mig :)
Jag, josephine, johanna & marre. Drack goda drinkar, lyssnade på hög
musik så högtalarna sprakade å tjötade hål i huvudet på varandra.
Kl tio drog vi ner till stan, jesper hade inflyttningsfest. Satt där ett tag
innan vi gick till björnes å skaka våra lurviga....

Kl två va ja fruktansvärt hungrig så det blev en pizza sen gick jag
å micke hem..somnade runt fyra tror ja..

Nu har jag ätit frukost. Chokladboll & biskvé, smakade fint.
Hade inget annat hemma =P Micke lånade Marres cykel så han
e i väg å handlar massa gottit å hyr film :)

nu ska jag ta en dusch så jag vaknar till lite...åsen måste jag diska.


   


. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0