En trevlig dag :)


Hejhopp!

...Hade så jävla svårt att somna i natt...sista gången jag kollade
på klockan va hon fyra...fan va sur man blir när man vet att man ska upp tidigt!
Trodde jag skulle va helt död när jag vaknade med var pigg som en lärka
konstigt nog :)


Jobbade till två idag, Josephine kom & mötte mig när jag slutade.
Gick till bolaget & oxen..lagade mat & städade när vi kom hem.
Blandade ordning "spritglassen" som vi ska dricka på lörda :) muuums.
Så den ligger i frysen nu...

Nu kom vi precis hem från en promenad...gick hela karlssons rundan å
stannade på åkes på vägen hem, köpte godis :) så nu kan vi äta med gott samvete!
Har precis diskat & tatt på oss mjukisar...ska poppa popcorn me...sen börjar
en film på sexan kl nio som vi ska se :) Josephine ska nanna här med.
Skönt att ha nån breve mej även om hon kan göra konstiga saker när hon sover...........

Ne nu ska ja gosa lite med Nemo som ligger här brevid å sussar så söött.

Hade gott!!

                

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha ja du malin det är en lååång historia men jag ska försöka göra den kort :P Det är en jävla ftt som bor här i karlstad som ogillar mig till max pga att hon e kär i Christian och hon älskar att göra mitt liv surt men när hon inte lyckas med enkla knep så får hon helt enkelt dra in polisen i det hela...som tur va så fungerade ju inte det heller, så vi får se vad de blir här näst ;D

Allt bra med dig annars? :)

2009-08-20 @ 15:45:53
Postat av: Anonym

men gud vilken idiot?! du får ta å sättta henne på plats!! å bara skratta åt henne...de e ju trots allt DU som har christian =)alltid är det någon avundsjuk idiot som vill sabba. jodå det är bara prima skinka här...hur e de me dej annars? gött att va tillbaka i karlstad ? =)

2009-08-20 @ 18:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0