En nykter helg...


Hej kära läsare....

Jaaa, en nykter helg det va inte i går om man säger så....
Man får skylla på sommaren helt enkelt ;) att man dricker så mycket.


I går hade jag & älsklingen myskväll...lagade god mat å bara myste.
Idag har jag jobbat & sen var jag & Josephine ute på en riktig lång promenad!
Trodde jag skulle dö...solen stekte på hela vägen å va redan svettig
efter jobbet så kände mig lagom fräsch när jag kom hem...

Nu i kväll så har jag & älsklingen, Josephine, Knodden & Sonny varit
på buffalo..käkade lite god mat & tog ett par öl och bara satt å tjöta...
Trevligt =) Kom precis hem nu köpte med lite godis från åkes oxå :)
Ska se en film som börjar kl tio. Micke spelar UFC och jag får väl sitta
här vid datorn å kika lite innan filmen börjar.

På måndag därimot blir det fest...käka lite kräftor sen blir
det måndags klubben med dom bästa!!! Ledig tisdag passar perfekt =)
Känns inte ens jobbigt att det är söndag i morgon...
Vakna upp pigg&kry för en gångskull åsen veta att man bara jobbar
till tre på måndag och när man kommer hem väntar ett
par kalla i kylen...ME LIKE.

Ha en fortsatt bra lördag, antingen i dimman eller hemma i soffan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0