En lugn & skön helg :)



Dååå var det söndag!!

Helgen har varit lugn & skön. I fredas var jag hos Marre en sväng på kvällen
och drack ett glas vin å bara tjöta...sen gick jag & älsklingen till king fisher
& käkade mat. Skulle egentligen gått ut å ätit med Robin & hans nya tjej.
Dom var på besök från karlstad men sen fick dom förhinder så blev en romantisk
middag för mej å älsklingen i stället :) på vägen hem hyrde vi en film å köpte
en massa godis, slängde oss i soffan å bara myste hela kvällen.

I går så hände det inte många knop...spöregnade ute..
GICK till valentino å käkade pizza på kvällen...va precis genomsura
när vi kom fram...men vad gör man inte för lite mat?!
Neee, jag är trött på detta...vill ha en bil NU. Jag & Micke håller på
å kikar lite så kommer nog köpa en inom snar framtid.

Idag så städade jag när jag vaknade...Micke gick å handlade..
Gjorde scones till frukost :) börjar bli en söndags tradition =P
Tjatade med mej Josephine på en långpromenad..
Sen blev det en dusch å Lina hämtade mig så jag kunde handla.
plockade upp Josephine på vägen...blev fika hos mej :)
Vanlij bullar & Kaffe..mums.

Micke var på hockey så när han kom hem vid halv sju hade jag gjort middag :)
Färskpotatis i ugn med ryggbiff, tzatsiki & fetaostsallad. Han fick en öl å jag
tog ett glas vin :) sitter å smuttar på ett nu =) hade en öppnad i kylen så
lika bra att dricka upp skiten =P Nu ska vi bara kika på teve & i natt åker älsklingen =(
I morrn börjar jag två å stänger =( hatar att stänga...hela dagen försvinner...
Är la hemma runt åtta på kvällen...tisda jobbar jag 12-20:00, onsda 8-18:00.
Torsdag är jag ledig å sen jobbar jag 12-20:00. =( seeegt. Lördag slutar jag ett iaf =)
Läntar redan....jag å josephine har planerat att göra glaass drinkar =P ett gammalt recept
jag minns från alla gamla goa fester =P

Neeee nu ska jag jag se på teve...
Hade bäst mitt snöre borte i värmen!!!!

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0