En ledig dag.



Idag har jag varit ledig...vaknade tidigt, vid nio.
Skulle sätta på kaffe kokarn i vanlig ordning men
upptäckte att kaffet va slut...tittar ut å det regnar...
Jippi! jag som inte äger nått paraflax tog på mig Mickes stora
luv tröja å knallade till oxen....men jag fick min belöning när
jag kom hem :) kaffe o chiabatta med ost, skinka, paprika,
gurka & tomat på...satt fint! kollade på våra bästa år...
Inte sett det så mycket på senaste tiden jobbar ju för det mesta.
Händer ju inte ett skvatt i programmet...sami & lucas försökte gifta
sig vilket inte sluta bra...uträknat! philip & bell har fått unge..
slår vad om att de e seans barn....på nått vänster kommer de
säkert va så =P

Jaja....vid två gick jag å mötte söffet....kikade i affärer hade tänt att
köpa mig nått fint nu när det vart löning å allt...men hitta INGET.
Gick till mumma & fikade, åt en jätte god grillad smörgås med
feta ost, pesto & kyckling..mums! satt där ett bra tag å vid fem var
jag hemma en snabbis å bytte om. Jag & Marre knallade till Nautilus
å körde ett boxningspass...tyckte att instruktören va sådär men..
Nautilus e stort & fräscht men tycker inte att dom som jobbar där
är speciellt bra! man vill ju bli lite peppad, helst ska dom stå å gapa åt
en...finns två tjejer jag tycker är bra, som är i ens egen ålder nått år äldre..
Passet var ju jobbigt iaf....va jätte skönt nu efteråt =)

Ska käka lite kvällsmat nu...fil & mussli med mammas hemmagjorda
hallonsylt som jag fick i går =)

I morgon jobbar jag till två, sen tänkte jag ta en långpromenad
å på kvällen kommer äntligen min älskling hem! då ska jag göra
pannkakor...jätte längesen jag åt det...måste ju äta upp sylten med =P

Hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0