Dagen har gått i ett...


God kväll!

Dagen har gått fort...jobbade till två sen var jag på banken å satte
in lönen....får man göra själv vettni...sen handlade jag å när jag kom
hem bytte jag om å gav mej ut på en promenad...när jag kom hem blev det
en snabb dusch sen kom mamma & pappa :) drack kaffe å käkade vaniljbullar.
Dom hade med sej en blomma, en chokladkartong, mazariner, en stor hink plommon
& hemma gjord hallon sylt :) söta dom e mammis å pappis...

Nu inväntar jag Marre...ska se Linas kvällsbok som börjar kl åtta.
Mumsa lite choklad blir det med =P

Ne dax att fylla på kaffet...får skylla mej själv om jag inte kan somna sen =P

Pussheeej

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja minst en resa per år ;) han ska flytta till Vara ska börja läsa :D

2009-08-26 @ 09:02:49
URL: http://emsy87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0