Dååå vad måndagens jobb avklarat..



Hade ju sån ångest förut när jag skulle gå till jobbet.
Hade verkligen ingen lust att jobba...men det gick bra!
tiden gick fort som tusan fram till halv sex, då åkte Aziz hem,
och jag var själv...kom typ 3 kunder tills jag stängde kl sju...
Kände mej rätt ensam =P hoppades på att Josephine
skulle komma förbi men hon glömde mej...buuäää. =P
Jaja...de som är posetivt med att det är så dåligt me folk
är att man hinner sopa å moppa innan man stänger...
så kunde gå redan kvart över sju =)

När jag kom hem blev det en dusch sen käkade jag kycklingsallad,
smakade smaskens. Kikar på csi nu...snart slut...
undra om de e nått annat bra på teven? är inte trött för
fem öre så blir nog uppe ett tag...

Hade gööött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0