Är sommaren tillbaka för att stanna?


...snälla låt det vara så! Gud vilket bra humör man blir på...
Solen sken i morrse när jag gick till jobbet & man blev genast
på kanon humör å kände att vilken underbar dag det kommer bli =)


Jobbade bara till ett idag...sen kom Josephine å mötte mej å så kilade
vi hem till mej så jag fick duscha å byta om..knallade ner till stan
och jag köpte en parfym efter mycket omochmen.
Gick till ströget å fikade, söffet slog sig ner med oss åxå.
Satt å tjöta en timme å sen var det meningen att jag Josephine &
Lina skulle göra tacos men helt plötsligt blev dom sugna på att
åka till brommö =P massa folk som ska sova där i natt.
Dricka öl å hade gott....en annan fick stanna hemma eftersom jag
jobbar i morgon...men jag förstår er tjejer...men kan inte låta
bli att hoppas lite, bara liiite på att ni har massa myggbett i morgon
å att ni e bakis å önska att ni stannat hemma med lilla mej :D

Nu har jag iaf precis gjort lite thé, ska kika klart på en film sen
blir det sängen...jobbar bara till tolv i morgon heeelt underbart.
Ska hem till Marre å sola lite å dricka kaffe efter jobbet...
Sen måste jag städa å handla. Kanske kan hinna med en promenix
oxå...innan hjärtat kommer hem. Ska till bistro på kvällen å äta pizza
tror jag =) man vill va ute så mkt som möjligt när det är så fint...
Och sitta på en uteservering e ju super gött...vare sej man dricker en
öl eller äter en pizza =)

you'll never live until you love
With all your heart and soul.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vi saknade dig där borta!!!

2009-08-07 @ 09:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0