Vilket väder...


Man kan ju inte bli annat än på super bra humör :)

Sitter här nu med mitt morgon kaffe...gick precis upp såå skönt
att sova ut...gått upp tidigt hela veckan. Idag börjar jag tolv 
och jobbar stängning..lite segt. Så det händer nog inte så mkt i kväll.
Blir nog ett par kalla i morgon i stället :) sola ska jag iaf göra =)
underbart att va ledig hela dagen i morgon.

I går jobbade jag sen blev det spinning & abs på kvällen.
Ingen syre överhuvudtaget inne i rummet har aldrig svettats
så mycket! det rann å klia över hela kroppen.
Sen kom lina å josephine hit å gjorde mej sällskap framför teven.
Josephine hade med sej en nybakad sockerkaka som vi mumsa i oss :)

Ne nu ska jag plocka lite å så här tänkte hinna en sväng på stan
innan jag börjar med måste hitta present till mamma.

ha en bra valborg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0