Tjenareeeeee!!


Har varit lite dålig på att skriva blogg den senaste tiden
men min dator är helt knäpp....internet funkar inte eller något..

Helgen har varit lugn å skön. I fredas jobbade jag till sex sen va jag
bara hemma å åt hemmagjord thai mat å kolla på rally brudar :)
I går jobbade jag till ett sen tog jag en promenad hem till mamma & pappa
i det fina vädret...käkade lite lunch hos dom.

På kvällen åkte jag, micke sandra & tommy till skövde.
Käkade först på mangos, super god mat!
Sen gick vi på män som hatar kvinnor.
Den va så jäkla bra!!! jag hade inte läst
boken men de gjorde inget..ni som inte sett
den borde gå på den!

Idag har jag varit på dop. Noel döptes :) Jag å syrran va faddrar.
Har ätit en jädrans massa kakor å skit nu. Sitter hemma hos josephine
en sväng nu..ska låna nån film tänkte jag för i kväll blire
pizza å dega framför teven.

Nu ska vi ut å glida lite i solen =)

bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0