Nuuu så.


Nu funkar mitt internet igen :)

Allt rullar på i vanlig ordning i livet...
Jobbade stängning idag å det var sten dött
efter kl sex men det är bara bra för då kan man moppa
o grejja så de e klart till kl sju :) så jäkla störande när
det kommer massa folk sent för man vill ju hem så
snabbt som möjligt :P

I morrn jobbar jag bara till ett å torsdag bara till två :D
Sen är jag ledig på fredagen...göttmos! Påsk helgen
är lite oklar vad som sker..Marre kommer iaf hem så henne
måste man ju träffa :) lär ju vara pepparkaka den jäveln.
Varit borta i värmen sen januari! vissa har det bra...
Fast man ska ju ej klaga det verkar ju som värmen är
på väg hit oxå =) har ju vart kanon fint ett par dagar =)

Tydligen får man ingen påskmat i år..Mamma & pappa åkte
till Madeira i natt...dom drog ju aldrig till thailand som dom skulle
gjort i februari pga farfar va så dålig...men sen vart det lite bättre så
då bokade dom denna resa men så gick han bort =( men tycker pappa
gjorde rätt i att åka kan nog va skönt att komma i väg å farmor ville
att dom skulle de! men jag är mindre nöjd ja hade ju velat hänka på :P
Så ingen påskmat eller påskägg för man i år...va i helvete..
mickes mamma å hennes micke åker till egypten på freda
så där finns det häller ingen påskmat som ja kanske hoppats påå :P

Jaja mamma lovade iaf att köpa en parfym till mej :D

Nu sitter jag o micke å degar framför teve...finns verkligen inget att
se på! desperate va inte i kväll pga hockeyn..me dont like!

får la ställa mej å diska eller nått...

Puss

Kommentarer
Postat av: eilert =P

Du kan köpa ett påskägg till mig så får du smaka ;) haha.. Härligt för dem att komma bort från allt och bara bry sig om varandra =)

2009-04-08 @ 09:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0