Marre flyttar ut å älskling hemma.


God dagens! =)

I da är det tisdag å jag är ledig..tråkigt bara med vädret =(
Hade hoppats på sol så man kunde suttit nere i hamnen å ätit
mjukglass å bara haft det gött...läste iaf i tidningen att försommaren
ska bli rekord varm! perfekt för mej som har tidig semester :) woho.

Har vart nere på stan precis, fixat naglarna å sen va jag å micke
på mumma å fikade. Han kom hem i natt :) och marre håller på
å flyttar in i sina nya lägenhet i dag så det var sista natten hon sov hos mig .
Men i natt så får micke bli min nattgäst i stället =P

Gör inte så mycket nu tänkte koka lite nudlar...allt jag hade hemma.
sååååå pank. Tur att jag haft marre här i veckan annars hade ja svultit ihjäl.
Men är jag så dum att jag slänger mina sista pengar på naglarna
så får ja ju skylla mig själv egentligen.
Men inte lätt man blir beroende av det...naglarna alltså. Har dom varit snygga
å blanka, långa å hårda (fasta eller vad man ska säga)
i två år så e det svårt att gå tillbaka till sin egna.
Mina är ju så förbannat fula å dom går verkligen inte att spara ut dom bara
går av hela tiden!

Jaja ne nu ska sätta igång med maten sen blir de affrodans kl fem :)
Ganska roligt måste jag säga även om man inte ser klok ut =P
Efter det hämtar mickepicke mej å då blir det mat å myyyyyyyyys.

Tjoflöjt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0