Kort vecka.


Visst känns det som måndag idag?
Skönt att veta att det redan är tisdag :)
Med andra ord lär ju denna vecka gå snabbt?

Jaja, i dag har ja varit på en morgonpromenad,
vart på odal å köpt kattsand, kul att ens sista pengar
går åt till kattjäveln! ne nu är ja taskig...va fan dyrt
med kattsaker..älskar min nemo ändå :P

Har precis duschat å käkat frulle. Börjar jobba tre...
stänger idag...vilken konstig tid?! blir typ 5 timmar bara...oklart.
I kväll är det dubbel avsnitt av desperate =) göttmos. Har ju marre som
sällskap med hon ska bo här tills månda eller något sen får hon sin lägenhet.
Gör mej inget bara skönt med sällskap å så slipper nemo va själv när jag jobbar =)

Annars händer det väl inte så mycket i veckan. I morgon är jag ledig.
Ska på farfars begravning känns ju sådär kul..kommer va jobbigt å se
farmor å pappa så ledsna..usch gillar inte begravningar men vem gör det.

Nu ska jag diska lite..

ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0