Helgen går alldeles för fort..


....Det gör den verkligen! usch för måndag...

Dagen har varit hur seg som helst började jobba kl tolv.
Hade/har så förbannat ont i örat på jobbet...så va mindre kul
att jobba...ånej denna gång har det inte fastnat någon tops
där inne...vet ej vad det är..öron inflamation på g? hoppas INTE.
Slutade fyra...jobbade bara fyra timmar...hmm konstiga schema ibland!
Käkade med gika å linnea dom satt på ströget när jag slutade å kände
att jag inte orkade laga mat så slog mig ner med dom en stund.

Sen har jag inte gjort så mkt städat, det behövdes kan jag lova!
Satt här å nös i går pga allt katthår å damm. Pratat med mamma en stund
med ...berättade att vi hade kändisar på jobbet förra veckan..johannes
brost va inne...även telia snubben (pappan i reklamen ni vet) å martin björk.
Hon skrattade endel när vi prata om det...jag ska ju alltid kläcka ur mig
något dumt...va fan inte ofta man ser kändisar i marsta så klart man blir
lite ställd...va jag sa till johannes behöver ja inte skriva här har redan fått
massa "vafan malpe, så typiskt dej hahaha" även mor min skratta..

Förutom kändispratet så prata vi om mammas födelsedag.
Hon fyller på lördag å då ska dom till lysekil..kul mamma sa jag
du vet att jag jobbar lördag...för dom hade tänkt att åka freda.
Förmodligen får jag ju ledigt! men jag svarta fåret får väl stanna hemma då.

jaja det blir nog bra...i veckan händer väl inte så mkt mer än alla
andra veckor i mitt otroligt spännande liv tänkte hänga på gymmet lite
ger ju så mkt resultat ser ni inte vad slank jag blivit å vilka rutor jag har
på magen dom ska vi inte tala om...

ne nu ska posetiva jag platta håret för det står ju åt alla håll vad annars.
Pussåkram syns på stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0