Gladpåsk


Hoho! Nu är det påsk.

I går jobbade jag till två. Va en riktigt seg dag..
Kände mej allmänt ful, vita strumpor till svarta
leggings, utväxt så de lös om de i håret svettig
å jävlig å så kommer Elin kling in å fikar.
Känns det bättre nu sa söffet...hmm visst.
Höga skor till snygga jeans å perfekt lockat hår.
Jag kände mej mindre snygg i kassan :P

Jaja inte lipa jag för det...ja tvinga med mig Gika hem
så hon fick färga mitt hår sen tog jag även en tripp
tlill sun city å la mej å stekte lite :P

På kvällen drog jag micke emmelie & sandra till tommy.
Marko & Lillk va där med eklart. Drack öl å satt bara å tjöta.
Jag åkte hem vid halv tolv medans några gick ut. Snurra bra
i skallen när ja skulle sova...usch..

Idag har jag inte gjort mycket jag marre å micke åkte
och köpte pizza förut..smakade sådär..blev lite godis
från åkes med..sen somna ja i soffan micke fick dra
upp mig kl 5 för då va ja tvungen att fixa i ordning mej för
vi skulle hämta knodden å josephine..

Sitter nu hemma hos knodd & josephine å lagar påskmidda :)
Jag har gjort köttbullar å rullat dom hoppas dom blir goda :P
sen ska vi äta: sill, gräslök, gräddfil, räkomelett, prinskorv,
ägghalvor med räkor å löjrom, lax mm. Muuums!
Och till det blir de iskall påskmust.

Nu ska ja hjälpa min kära vän i köket.

I morrn kör vi igen! tjena tjena åretssolbränna.
I morrn ska det drickas öl!!

Tjoooflöjt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0