En party helg..


Heeej!

Helgen har varit bra. Mkt alkohol....
I fredas så satt jag marre å sandra på sandras
altan å drack öl hela eftermiddagen.

Senare gick jag å marre hem å elin kom hít..
tänkte att vi skulle dricka upp 2 öl till eller nått.
"mysdricka" bara. 2 vin flaskor flaskor å 8 öl senare sjung
vi hej vilt å skrattade som tokar. Gud va kul vi hade!
Va allt pigg på jobbet ändå la mig tidigt på fredan.
Tog en treo, en fetingmacka, en juice, en päronsoda å
en loka på jobbet sen mådde jag prima skinka igen :)

Lördagkvällen spenderades hos lillk med marre emelie
sandra tommy å josephine, vi hade jätte kul! hamna på björnes
va väldigt dåligt med folk men kul va de =) dansade tills benen
vek sig.

I dag har de vart segt som alla andra söndagar...
Jag å marre har ätit pizza å kollat på tre filmer å bara käkat
en jädrans massa godis. Känner mig som en uppblåst
fishy nu..=) i morrn jobbar jag bara till två sen blir de träning
kl fem. Tisdag är jag ledig sååå skönt =) då kommer även
min underbara hem, han är saknad!!!

Annars händer det väl inte så mycket i veckan...
Ska fylla på mitt cola glas nu för 53 gången.

sååå bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0