En bra påskhelg!


Hejhopp!

Sitter i soffan å äter vaniljglass med
choklad sås, som jag har geggat i hop
så de blir sådär krämigt å gött :P
Glass e nog det godaste som finns när man
är bakfull! mums har ätit massa nu.

I går jobbade jag till två sen åkte ja hem å duscha
lite snabbt sen knalla jag å micke bort till sandra.
Hon va husvakt. Låg på altanen hela eftermiddagen
å stekte med en kall öl i näven :) det var så himla skönt!
Det tyckte alla förutom tommy som höll på å dö å bara
klaga att de va så varmt hela tiden. Sommaren har
inte ens börjat :P sen kom sandras bror, thorell mfl.
Runt sju hämtade knodden mej o micke så gick vi upp
till gottan å fortsatte att festa med singstar å buzz :)
Blev björnes sen va väl helt okej!

Idag ska jag inte göra många knop kanske äta tacos..
Va längesen ja åt det e grymt sugen...har mass filmer
här med kanske ska sätta på en nu...å hämta lite mer glass :D

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0