Duktig :)


Jaaa, ja har vart både duktig i går å idag :)
I går jobbade jag från 8-18, sen gick jag direkt
till nautilus å körde ett abs pass + dansmix.
Micke hämta mig halv nio å då var jag helt döööd
kan jag lova...har aldrig varit så trött efter träning förut.
Magen skrek efter mat å när vi kom hem så hade micke
fixa färskpasta med fläskfilé gryta :) såååå gott.

I dag jobbade jag bara till ett..kanon väder så det var ju
inte fel =) micke hämtade mig så drog vi till golfen å käka
lunch. Efter det gick vi till ströget å drack kaffe med gika, linnea
och anssi. Blev även en sväng på stan köpte solpuder å mascara.
Skulle leta efter skor men har för feta fötter..inga snygga "smala"
sommar skor passar ju det blir alltid trångt längst fram...fan.
Jag vill ha söta små 36 fötter....det är du å jag sandra BIGFOT.
Hoppas du inte blir sur för jag avslöjar det om dig i bloggen :P
hihi. Undra om man kan förminska fötterna?

jaja....åkte runt lite i stan sen blev det en glass på donken :)
Åkte hem å duschade lite å såntdär sen var jag tvungen att dra ut
igen för mina kära alkoholist vänner josephine å märt va tvugna
att ha alkohol. Och vad gör man inte..en annan vet ju hur det är
när öltarmen skriker där inne. Sååå blev en sväng till bolaget å
nu har jag å micke precis ätit lite kvällsmat...

Har vart duktig idag oxå som jag skrev. Har betalat alla räkningar
å deklarerat. Fick tillbaka 5000 så de var ju skönt micke ska dock alltid
va värst han fick ju tillbaka vad lika mkt som jag tjänar på ett halvår eller nått. KUL.

Nepp nu blire teven, ska se mumien-återkomsten senare
och äta ostbågar..såg ettan i går men somna som vanligt men idag
ska ja hålla mig vaken :) i morgon jobbar jag bara till ett igen sen ska
jag å sandra till lidköping å kolla ut hennes tatuering :) senare
på kvällen så ska jag å micke upp till hans mamma å äta mat.

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: josephine roddan

hahaha min lilla älskling.. du gillar alkohol mer än ja :P

2009-04-23 @ 22:14:57
Postat av: Micke

Älskar dig!

2009-04-27 @ 10:46:01
Postat av: Hulda

Bigfot var det ja, jo men jag får helt enkelt lära mig att leva med mina fötter. Fick nämligen höra här igår att fötterna är något jag kommer bära med mig hela livet, eller som ska bära mig rättare sagt. Så Malpe, inga agg mot dig, du är bara ärlig och sånt gillar jag:)

2009-05-02 @ 16:56:17
URL: http://huldiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0