Begravning.


Hejhopp!

I dag har jag varit ledig...Vart på farfars begravning..
Den va jätte fin. Väldigt jobbigt så fort kyrkklockorna
började klinga så fick man kämpa mot tårarna..
Satt bakom farmor å pappa å det var väldigt jobbigt
att se dom så ledsna..inte ofta man ser sin pappa gråta.
Efteråt så blev det smörgåstårta å fika..

När jag kom hem kände jag mig helt död...
Blev super trött...sandra kom förbi å tjöta lite
sen pallrade jag mig till gymmet å körde en timmes
dans + lite mage. Det passet är jätte jobbigt svetten
rinner verkligen. Men jätte skönt efteråt å nu känner jag
mig lite piggare! Har precis duschat å käkat lite nyttig
kvällsmat, filmjölk med mussli, skivad banan å hallon!

Jag å marre ska kika på efterlyst nu sen blire väl sängen
om det inte är något mer bra på teven. Ska upp tidigt i morgon
å jobba...till sex =( usch har ångest. Men sista jobbiga arbetsdagen
för denna vecka. Fredag jobbar jag bara till tre å lörda till ett.

Nepp åter till teven.

POK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0