Tjenatjena årets solbränna.

Hallo mina trogna läsare..

Helgen har varit kanoners. I lördas korka vi upp ett gäng hos knodden & josephine. Hade handlat massa göttit å sen körde vi en hemma fest :) inte skrattat så mkt på länge faktiskt. Spec åt knoddens å robbans dans. "tjena tjena årets solbränna" min favorit låt för övrigt..hahah. Sen har ja vart borta resten av helgen. Såå skönt att inte va i mariestad så fort ja kommer utanför mariestad skylten så mår ja genast bättre. Emma skjutsa hem mej kl ett i da när ja börja jobba. Sen gick ja å handla bananer å grejjer sen knalla jag hemåt. Har precis käkat ska duscha nu sen sno teven från mamma hade jag tänkt.

Sovmorgon har ja i morrn de ä gött. Inte sovit många timmar denna helgen men pigg som en lärka ändå konstigt nog :)

Bilden är från mauritius. Ja vill åka utomlands nu!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0