I laxååå.


Hej hopp!

Veckan har gått snabbt. Inte gjort så mycket jobbat. I tisdags åkte jag sophia, thai-riset & Nira till örebro. Hälsade på sanfrid :) jätte kul inte sett henne sen somras! satt o dega påå ett fik hela dagen sen på kvällen bjlöd hon på mat sen kollade vi på desperate innan vi åkte hem. I går när jag hade duschat å kommer ut i vardgasrummet så satt syrran å hennes spanska grabb där. Snacka om att jag blev chockad. Kommer gärna till m-stad kl sju en torsdag kväll....mosade i oss lite damsugare drack kaffe å satt o snacka. I da har ja jobbat till tre sen varit o lämnat katt sand å kattmat till min lille nemo. Han har vart jätte dålig i magen dom senaste dagarna stackarn. Spytt å skitit i badkaret så marre hade fått va uppe hela natten haha. Men nu fick han sitt vanliga torrfoder så hoppas han blir bättre!

Nu sitter jag o Lina hemma hos Linda i laxå. Hon lockade hit oss med tacos :D Hon har precois slängt i en hårfärg i mitt hår å nu slingar hon Lina. Ska även bli klippt :) min lugg har växt ut så pass att jag kan ha sne lugg nu :)

I morrn jobbar jag till tre...sen blir de lugnt. Känns som ja börjar bli sjuk har ont i hela kroppen å är varm å jävlig..

pussdå.

....komiskt att så många drar slutsatser av vad dom hör..önska bara att man kunde bli lämnad i fred har snackats tillräcklig om mej känner jag. Hett samtals ämne ! jaja tro vad ni vill de blir nog bra i framtiden......

Kommentarer
Postat av: Linda

A det kan ja förstå... men går det bättre för varje dag eller är det varkligen upp och ner?

Jo d e bara fint med mig :)

Ska du hitta på i helgen då?

Puss å kram :)

2008-10-24 @ 19:33:36
URL: http://lindapetterssonstorsberg.blogg.se/
Postat av: Linda

a jag förstår det. kan lova att inte Micke heller mår bra (fast det e han som har gjort fel). Ja hörde oxå att han funderade på att gå ut (bli första gången efter att det tog slut). Ja du har nog rätt..kan nog lätt bli fel om niträffas nät ni båda e fulla.

Men belv fimkvällen bra då?

Idag har svärmor varit och hälsat på och tagit med christian till mariestad och kvällen har jag bara myst ihop med sofia. Imorgon kommer hela tjocka familjen hit.

Hur går det med lägenhet å allt då?

Puss

2008-10-26 @ 00:56:28
URL: http://lindapetterssonstorsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0