HosMarre.

Tjohoooo!!

I går blev de en flarra rött å en pizza med märta josephine å marre. Hade riktigt trevligt..fick i mej hela flaskan själv sen knalla jag o josephine hem till henne å knodden. Somna på två röda. Vakna när knodden kom hem i morrse han hade jobbat natt. Då va de dax för mej att knalla upp till jobbet kändes mindre kul. Men har vart pigg i da å är de fortf. Fattar inte vad som hänt med mig. Ja kan va uppe jätte länge utan o va trött å sover lite...inte likt mej ja som brukade slockna kl 10 på kvällarna. Nu sitter jag hos Marre iaf. Dricker lite kaffe hon ligger i sängen å är helt död skönt att en annan slipper bakfylla =)

Händer väl inte så mkt annat i da tänkte sola sen innan jag går hem i kväll. Sen blir de sängen upp o jobba i morgon. Ledig freda sen jobbar jag lörda. ALLT är typ stängt? röd dag? men självklart ska café ströget ha öppet!! kommer säkert va jätte mkt folk eller inte. Jag som hade sett fram emot å få va ledig en lördag =(

Ha en bra da

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0