Helj.

Hoho. Idag har jag jobbat till tre, sen vart på bolaget sen solat å nu sitter jag hos Marre. Blir mys kväll. I morgon jobbar jag till ett sen hämtar knodden å gottan mej så drar vi till karlstad till Lina :) Linda o co kommer med. Ser verkligen fram emot att gå ut nån annan stanns, träffa nytt folk osv. Här blir man ju bara påmind om all skit. USCH.

Nästa vecka jobbar ja jätte mkt. Chefen ska till frankrike. Men ska bli skönt att jobba. Kan jobba jämt som de känns nu, då tänker man inte så mycket sen har man nått att göra. Får panik av att va hemma hos mamma o pappa för de första så e de långt från stan, sen har jag bara ettan å fyran på min teve i rummet. KUL. Man har blivit bortskämd med att bo mitt i stan tog 20 sekunder till jobbet, i morrse fick ja börja knalla halv åtta. Hade knip i magen när ja kom fram, haha. Men lite motion har man ju inte dött av..

Nuu ska vi knalla till oxen o handla nått har bara ätit choklad boll smet i dag. Magen kurrar.

puss,

Kommentarer
Postat av: josephine

du och din jävla negerbolls smet :D

2008-10-05 @ 17:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0