Vilken helg.


Känns som de hänt hur mkt som helst. Usch man tror inte nått sånt här händer i mstad. Jag tänker på dig ska du veta gumman! ingen förtjänar något sånt.

Fest både freda å lörda då...va inte piggast när kl ringde i lördas kan ja lova tur att min snälla pappa hämtade mej efter jobbet sen =) hem å duscha sen till knodd o josephine då va de dags att knäppa första ölen =) va hos jocke innan statt hade skit kul! statt hade kunnat kvitta därimot, mina kära vänner va ju så fulla så dom lämna mej själv kvar. Skönt att ja inte va den som va fullast för en gångs skull. hihi. Nu e ja hos marre. Ska inte göra många knop kanske lägga mej i hennes badkar å sova en skvätt.

hej.


.....jobbigt när hjärtat vill en sak men huvudet en annan sak. Vilket ska man lyssna till? de sägs att man ska göra de som känns rätt från hjärtat, men e de verkligen alltid rätt? man ska nog lyssna på huvudet men de e svårt...fruktansvärt svårt. önskar jag vore starkare..ja lyckas då alltid krångla till de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0