Tjabbatjenahallååå.


Hejsanhallå!

Ett par dagar sedan jag skrev här. Förra inlägget handla om att ja hade tråkigt. Den lördagskvällen slutade iaf hos josephines föräldrar. Klunka i oss en jädrans massa vin å hamna på björnes. Lilla jag va fullast på hela björnes e klart å minnslucker för ett helt år kan jag lova. Jag o söffet hade roligt på dansgolvet iaf =)) vi rockar! På sönda hämta emma mej, sen har ja vart hos henne hela veckan, kom hem i går. Har tagit hennes bil till jobbet sen har ja åkt tillbaka varje da. Vart skönt! bara glott på film o käkat. I da har jag jobbat till sex nu sitter jag hos Marre. Hon har bjudit på mat. Biffar med gorgonzola ost i och grekisk sallad. Smaka mumsfilibabba kan jag lova! sitter nu med hårfärg i håret. Ska glo lite idol å så sen tänkte vi. från de ena till de andra, är så avundsjuk på mamma o pappa...dom ska tydligen till thailand i januari. JAG VILL OXÅ! nån som vill åka med??? 35 graders värme, drinkar, solbränna, partyy, god mat. :D ??

JAJA, I morgon blir de lugnt jag visar mej inte ute på ett par veckor. :P

nu ska jag va social mot marre.

Hade fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0