Myror i brallan.


....Jag DÖR av tristess!!!!!!!!!! känns som ja har myror i brallan. Är de nån som inte kan va själv å bara sitta inne å inte göra nått så är det jag.

Vilken fruktansvärd tråkig helg. I da vakna jag halv nio av noel som skrek. Enda lördan på år å dar man e ledig, får man sova ut...nej. Gick ut å gick rödjan rundan där var de jägare överallt, måste dom inte varna om dom ska sitta där med gevär i högsta högg blev lite skraj! äckliga jägare förstår inte nöjet med att döda massa djur, usch värsta jag vet. Sen blev de en stoooor frukost sen promenad upp till mormor. Blev en jädrans massa kakor sen hemåt igen. Då hade pappa fixat mat så då blev de lite käk...sen har jag gått runt här med noel på armen å försökt komma på något att göra i kväll...de gick ej så bra. Nu har syrran mats o noel åkt på dop å mamma o pappa har åkt till skövde. Sååå jag är helt själv. Har iaf duschat lite å så nu...lina kommer snart ska köra mej till josephines föräldrar...vet inte vad vi ska hitta på. (jag o josephine alltså inte ja o hennes föräldrar) jag är ju allt sugen på ett par stänkare ska se vad mina kompanjoner säger.


tjing tjong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0