Hejhopp!


Tjoho.

Sitter hemma hos Lina & gottan, jag o lina va i skövde förut å lämna in min telefon. hatar skiten! den bara krånglar å häromdan fastna laddarn å när ja försökte dra ur den så hängde hela skiten med som laddarn sitter i. Såååå de va ganska svårt att ladda telefonen. Plus att den stänger av sej lite när den själv vill, byter bakrundsbild å håller på. Självklart hade dom inga låne telefoner häller så har fått låna en av gottan, med touch screem. Jag fattar inget...ett jävla projekt att skriva meddelande kan ja lova!!! jaja, nu sitter vi o kollar på unga mödrar. En tjej är i min ålder å har en tredje unge på gång. Det är inte illa...tänk lilla mej som mamma hur skulle de gå ja e ju ett barn själv fortf =))

I morrn jobbar ja till sex sen hämtar emma mej. Ska packa lite i hennes lägenhet åså.

Hade fint

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0