Brrr.


Vilket väder de e! i morrse när mamma väckte mej så sprängde hela huvudet, näsan hade runnit i natt, ont i halsen och lock i öronen. Sen kolla jag ut...det snöa. Bara å slänga i sig en alvedon å knalla till jobbet...Fy fan. Kan någon köpa en bil till mig i julklapp?? Jaja...jobbat till ett idag sen fikat med thai-riset söffet, jessika, lisa o hennes kompis. Sen har ja söffet o thai-riset vart på stan en sväng. Köpte juklapp till noel o mamma. Så nu har jag två personer avklarade iaf =)) Sen köpte ja lite underkläder o knä strumpor till mej själv, sånna där tjocka varma =) jätte skönt å snyggt till stövlar tycker ja.
Nu har jag solat med, behövdes! va riktigt gött å lägga sig i ett varmt solarium när de e snö storm ute...

Vet inte riktigt vad som händer i kväll ska nog va med min käre vän josephine tror ja.

hade gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0